..no on. kirjotan jäätävän lyhyitä ja turhia juttuja  
mutta ! yritän korjata asian. tai ainaki yritän alkaa kirjottaa pitempiä turhia juttuja :-D

mulla on muuan ongelma. ja olisihan se mukava, jos joku vähän opastas mua ;> eli siis, blogipohja. mites pystyn ite tekeen sellasen ? ;O onhan tämä nykynenkin hieno, mutta haluaisin itse oppia tekeen :< kiitti jo valmiiks jos joku vois auttaa :D

ja sitten. aika surkeeta, ku mulla on haaveita, joista mikään ei oikeestaan voi toteutuu. kaikkiin on joku este. jos ei ulkonäkö, niin muuten jollain tasolla ihan liian surkee ja paska. ja emt viittinkö luetella edes miksikä haluaisin, nauraisitte mulle, jos näitä nyt joku edes lukee. eli en jaksa luetella, voi sitten omassa päässä miettiä.

mutta jtn vähä hauskempaa välillä. oon koko pvän kuunnellu 3Oh!3 : ta. ihan mahtava ! :D♥
I'm hot, baby, you're hot,
Oh! So why not, baby, why not,
Uh uh uh, I'm hot, baby, you're hot,
No no, Oh! Why not, so baby, why not,
Oh yea, I'm hot, baby, you're hot,
Yea yea, Oh! Why not, so baby, why not,
Uh uh uh, I'm hot, baby, you're hot,Oh! So why not, baby, why not 
.jooh. oikeesti jäätävän hyvä :>> 

  ps näytän aika hyvältä<<<3