yeah yeah yeah yeah yeah.  juuh. oon laihtunu kilon :D ♥ hyvä alku. mutta kuitenkin lihoon taas ja plaaa. 45kg olisi toistaseks ihan ok-tavote. kattoo nyt mitä tulee. 
 

   n a m ♥ !

 

Yeap.

Haluaisin lisää laattoja mun nomination : iin. Tai siis niitä hianompia niitä. Nyt mulla on vaan yks :( Sekin oma nimikirjain. Ja koska kaikkia kiinnostaa, laitan kuvan !    Kas tässä ~

:--)

löysin muuten sonisphere : s otetun kuvan must ja äitist, aika hehkeenä :D ja koska oon aika nolo, laitan senkin tähän, koska oon niin käsittämättömän ruma siinä :D sato vettä ja muutenki :D:D aijjettä xD oikeesti toivottavasti en kovin usein ihan noin rumalta näytä ? :D naminam.

Kävin muuten lenkillä tänään o/  piti mennä sillai sateeseen, mutta kun pääsin ulos, sade oli lakannu. ja sitte taas vähä senjälkeen ku pääsin sisälle, alko sataa uudestaan :---(

ja vielä ps : rakastan mun mustii conversei, ne on kivan kärsineet ♥

ja random oli. adios ♥